Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011

Μικρός Πρίγκιπας...


 


Ο Μικρός Πρίγκιπας, Αντουάν ντε Σαιντ- Εξυπερύ

''Πρέπει να είσαι πολύ υπομονετικός, απάντησε η αλεπού. Στην αρχή θα πρέπει να καθίσεις κάπως μακριά από μένα, όπως κάνω τώρα εγώ, πάνω στο χορτάρι. Θα σε κοιτάζω με την άκρη του ματιού μου και συ δεν θα λες τίποτε. Η κουβέντα γίνεται αιτία να δημιουργηθούν παρεξηγήσεις. Όμως, κάθε μέρα, θα μπορείς να ‘ρχεσαι και να κάθεσαι κάπως πιο κοντά σε μένα …
Τη...ν άλλη μέρα, ο μικρός πρίγκιπας ξαναγύρισε.
- Θα ‘ταν καλύτερα να ‘ρχεσαι την ίδια ώρα, είπε η αλεπού. Αν, για παράδειγμα, πρόκειται να έρθεις στις τέσσερις το απόγευμα, από τις τρεις κιόλας εγώ θ’ αρχίσω να ‘μαι ευτυχισμένη. Όσο θα προχωρεί η ώρα, τόσο περισσότερο ευτυχισμένη θα νιώθω. Στις τέσσερις κιόλας θ’ αρχίσω να εκνευρίζομαι και ν’ ανησυχώ. Θα ‘χω ανακαλύψει το τίμημα της ευτυχίας! Μα όταν εσύ θα ‘ρχεσαι μια οποιαδήποτε ώρα, δεν ξέρω ποια, ποτέ δεν θα ξέρω πότε να φορέσω στην ψυχή μου τα καλά της…''
 
 
Ένα από τα αγαπημένα μου βιβλία. Ελπίζω να σας αρέσει κι εσάς.
Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους και καλά να περάσετε...

2 σχόλια:

  1. Τον είδα το Μικρό Πρίγκιπα μπροστά μου ζωντανό ένα πρωί πριν λίγες μέρες στο κέντρο της Αθήνας. Ένα κατάξανθο αγοράκι, μικρούλι, στο καρότσι ακόμα. Η μαμά του του είχε φορέσει και ένα κασκολάκι. Ήταν ολόιδιος! Δεν σταμάτησα να χαμογελάω εκείνη τη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Koueen

    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!! Τι γλυκό.....Θέλω κι εγώ...
    Πόσο μπορεί να σου φτιάξει τη διάθεση ένα τόσο γλυκό προσωπάκι!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή